Benvolgudes families,

Per motius d’organització, demà dijous dia 28 de setembre l’atenció a families Apima, o per aquelles families que vulguin presentar inscripcions per alguna activitat extraescolar, ho podran fer de 17.30h a 18.30h

Els fulls d’inscripció els trobareu a la barra Apima, conjuntament amb una còpia dels horaris de les act.extraescolars.

Moltes gràcies

–————————————————————————-

Estimadas familias,

Por motivos de organización, mañana jueves 28 de septiembre la atención para las familias Apima, o para aquellas familias que quieran presentar inscripciones para alguna actividad extraescolar lo podran hacer de 17.30h a 18.30h.

Las hojas de inscripción las encontrareis en la barra Apima, conjuntamente con el horario de las act. extraescolares.