Benvolgudes families,
Dijous dia 22 de juny és el darrer dia del curs 17-18, i per aquest motiu els darrers dies d’escola els nins gaudiran de diferents propostes de jocs i activitats, algunes d’elles seran subvencionades per l’Apima.

Per acabar el curs gaudint d’una vetllada de musica, jocs i bon menjar, el Claustre de mestres, amb la col-laboració de l’ Apima, d’Innova Talaiot i de Fruites Ca Na Candila, han organitzat un SOPAR A LA FRESCA per totes les families de l’escola.
Aquest dia, el grup de música Mel i Sucre organitzarà tallers de maquillatge, tattoos, pulseres, etc i ens animarà amb el seu espectacle de música infantil.

El dia de l’esdeveniment serà dimecres 21 de juny de les 19h a les 22h al centre sociocultural de S’Illot.

En breu, més informació sobre aquest dia!

Moltes gràcies
L’equip docent del CEIP Talaiot.