Benvolgudes families,

A partir de demà, a l’entrada de l’escola podreu trobar informació referent a les beques menjador. Ha estat un èxit de convocatòria!.Com sabeu, l’Apima, amb el suport de l’escola, ha estat fent les gestions pertinents per poder oferir el servei a partir de dia 13 de setembre.

Demà, és molt important passar per direcció i lliurar la vostra inscripció al menjador, i escola matinera si cal, i fer el pagament corresponent.

Totes les families becades, ara per ara, pagaran el preu establert que se vos ha informat en la reunió de families/apima. Una vegada l’escola hagi rebut els diners de les beques, es posarà en contacte amb les families d’alumnes becats, i a partir d’aquell moment es podrà fer ús de la beca del nin/a de manera retroactiva.

Compartim amb vosaltres el menú que s’oferirà el mes de setembre.

Moltes gràcies