Serveis

El centre compta amb dos serveis complementaris: servei d’escola matinera i servei de menjador escolar.
Ambdós serveis segueixen la línia pedagògica del centre, i són gestionats per la Direcció de l’escola, amb la col·laboració de l’AFA.

El servei de matinera compta amb una monitora que acompanya als infants entre les 7 i les 8.45h del matí, i aquesta monitora està contractada per l’empresa LUDIC SERVEIS. Per a més informació sobre el servei, consulta la informació enllaçada.
Document Matinera
El servei de menjador escolar compta amb dues monitores, que acompanyen als infants usuaris entre les 13.45 i les 16h, aquestes monitores són contractades per l’empresa ANGELA LLINÀS S.L Per a més informació sobre el servei, consulta la informació enllaçada.
Document Menjador

Serveis

Contacta'ns

Carrer Anfos s/n , 07687 S'Illot

Telefon

ceiptalaiot@educaib.eu

Horaris

Dl a Dv 8:45 a.m. a 13:45 p.m.

Atenció a families

Dilluns 18:00 p.m. a 19:00 p.m.